kort berichtje - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Pieter Konings - WaarBenJij.nu kort berichtje - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Pieter Konings - WaarBenJij.nu

kort berichtje

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

17 September 2007 | Turkije, Istanbul

Hallo allemaal,
Even een kort berichtje van mij uit Istanbu, een uitgebreider bericht heb ik al geschreven maar heb ik nu niet bij me, dat houden jullie dus nog tegoed van me. Alles gaat goed hier, het afscheid gister was natuurlijk niet leuk, maar ik ben hier goed ontvangen. Iedereen is heel erg aardig en helpt me overal mee. Vannacht heb ik bij een jongen van de exchange commissie geslapen en daar slaap ik de komende nachten ook nog, ik kende hem nog niet, maar nu wel. Net ben ik mijn eerste levensbehoefte gaan halen: voetbalschoenen. Straks weer eten, maar natuurlijk pas als de zon onder is. Morgen kan ik me hopelijk in gaan schrijven voor mijn courses, dat kon vandaag helaas nog niet. Hier laat ik het even bij, later meer,
Groeten!

  • 17 September 2007 - 19:27

    Krista:

    Ik ben de eerste!
    Ik zag de jongens net al voetballen en ik dacht al, pieter denkt nu waarschijnlijk ook aan voetballen :P Kom je niet om van de honger daar met de Ramadan? Ik wacht op de foto's!
    Kris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Istanbul

Uitwisseling naar Istanbul

Recente Reisverslagen:

28 December 2007

Izmir, Efes, Pamukkale en Kerst

14 December 2007

Sinterklaas & Bursa

12 December 2007

Ankara en zo

14 November 2007

Kapadokya, Edirne en bezoek uit Nederland

16 Oktober 2007

Zwarte Zee kust trip
Pieter

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 19912

Voorgaande reizen:

10 Juni 2009 - 14 Augustus 2010

Stage in Guatemala

16 September 2007 - 16 Januari 2008

Uitwisseling naar Istanbul

Landen bezocht: